juli 09, 2012

Chiffon blouse

5 kommentarer:

  1. Lige præcis sådan en blog jeg har ledt efter! Tak tak tak :D
    Keep up the good work :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og lige præcis sådan en kommentar bliver jeg rigtig glad for, så selv tak ;-) Glad for at du kan lide det.

      Slet
  2. Er fuldstændig enig! Fantastisk ide!

    SvarSlet
  3. Argh, og så findes den kun i S - fordømt! :)

    Ellers en super-fed blog du har lavet - Ebay er jo en guldgrube, men samtidig også en jungle, så al hjælp modtages med kyshånd :D
    Mht. de som copy+paste'r til deres egen blog, så synes jeg at det er flot at du fortsætter på trods af det. Evt. synes jeg at du skulle lave sådan en standard "disclaimer"-agtig ting i bunden af dine indlæg, der bare kort og kort siger at man er velkommen til at låne dine fund, såfremt man sørger for at linke tilbage til din blog - det er jo fair'n'square at man giver sin kilde til informationerne :)

    Anyway, keep it up! Jeg er fan! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...