juli 08, 2012

Maxi dresses part 2


Den lækreste kjole med det fineste mønstermotiv og farvekombination. 66 kroner inkl. fragt.


Stropløs, asymmetrisk, leopardmønster, chiffonmateriale..... Fantastisk kjole som jeg ville elske at leve i hele sommeren igennem!! 67 kroner inkl. fragt. Personligt ville jeg hoppe i nogle andre sko end hvad modellen har på til den brune leopardkjole, men hva fanden... Når man nu er i mønstret, why not go all in? ;)


Jeg beklager virkelig, at jeg drukner jer sådan i de asymmetriske former! Men jeg blev nødt til at have denne med i indlægget, da jeg er SÅ forelsket i farven. Jeg ved ikke om det er fordi det fungerer så godt til modellens hårfarve, men nøj hvor er den bare smuk! Ja, den finder nok snart sin vej hjem til mig ;) 68 kroner inkl. fragt.


Meget simpel og sommerlig kjole med fine detaljer på ryggen. Fås i tre farver til prisen 71 kroner inkl. fragt.

Dette er part 2 af maxi dresses og er altså en afslutning på første indlæg, som kan ses HER. Håber disse indlæg har givet jer en fornemmelse af, at der findes et HAV af smukke og bedårende kjoler på ebay til under 80 kroner. Dog er det nærmere en dyr fornøjelse i længden, når man først er blevet afhængig af de billige priser ;) ha ha. 

Har I ellers nogle favoritter? I må også meget gerne dele nogle fund, hvis I har lyst :)
Ville forresten blive glad, hvis I ville følge mig på bloglovin HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...