august 08, 2012

Sequins!



Jeg ELSKER glimmer og pailletter! Ingen tvivl om det. Synes det er superfedt med pailletterne på denne sorte bluse, for hvis man ikke er til det helt store glimmerlook, så synes jeg, at det er helt perfekt, hvis man er iført en sort bluse med pailletter, da den mørke farve dæmper denne festlighed! Men til en bytur både med bukser og nederdel kunne den altså være alt for fin!! Apropos sequins, så har jeg også tidligere lavet en indlæg med denne fine skjorte, der også rummer detaljen med pailletter.

Jeg er på en tur med min kæreste, og derfor er dette indlæg planlagt. Dette betyder, at der vil gå nogle dage, før jeres kommentarer bliver udgivet og besvaret. Håber I har det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...