september 19, 2012

A perfect see through shirt





Husk altid at linke når I deler fundene fra bloggen :) God aften!!
PS. Jeg har ingen forklaring på, hvorfor der er et H&M (pris)skilt på varen. Har mine gæt på hvorfor, men er ikke sikker nok til, at jeg vil skrive det. Er der nogen, der evt. har set den i H&M butikkerne eller på deres webshop?? :)

Og så vil jeg bare lige slutteligt sige, at jeg virkelig er glad for bloggens fremgang. Tak tak tak fordi I er så mange, der læser med og klikker ind dagligt!! <3

2 kommentarer:

  1. Kunne også godt tænke mig link til denne? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er altid link under billedet :) Hvis du klikker på teksten under billedet, bliver du ført til ebay-siden, hvor man kan købe varen.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...