september 23, 2012

Fine shirt





Den opmærksomme læser, som har fulgt med længe, vil nok opdage, at jeg før har blogget om den hvide bluse, men denne gang har jeg fundet den i tre andre farver, så den fortjente lige en plads på bloggen igen ;) Der er nok nogen, der vil tænke, at grænsen er overskredet her, eftersom den minder meget om blusen fra American Apparel, men jeg kunne nu godt være fristet til at købe den fra eBay alligevel. Jeg synes, at den er SÅ lækker, så jeg ender nok med at købe den i sort og hvid på et tidspunkt! 

Kan I lide den??

Husk forresten min give away HER - jeg har skrevet en kommentar til et par stykker af jer vdr. manglende emailadresse i kommentarfeltet, så tjek lige indlægget igen!! :)

4 kommentarer:

  1. For det første virkelig fin blog du har dig :-) og en masse gode ting! Ved hvor svært det kan være at finde noget. Men vil bare lige sige at den bluse du har fundet er i super kvalitet og ser ud som på billedet men MEGET lille i str. :-) altså nærmest mindre end en cd - ville bare lige gøre dig opmærksom på det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv!!! Det var da utroligt! Men tak for at påpege det, inden jeg havde kastet ud i to fejlkøb! :)

      Slet
  2. Den er så fantastisk, dog alt for lille :(

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...