oktober 01, 2012

VINDEREN af give away!


Hej mine søde læsere!
Så blev det dagen, hvor én af jer skal forkæles med denne fantastiske halskæde. Desværre kan jeg ikke give jer alle en lille gave - hvor meget jeg end ville, men jeg vil bare sige tak for, at I var så mange, der deltog :) Det var overvældende med alle jeres søde kommentarer i indlægget, men jeg håber, at I er lige så mange, der er klar næste gang, jeg laver en give away, for der vil ikke gå ALT for lang tid! Det er dejligt at kunne glæde jer med en lille gave!

Nå, men vinderen blev trukket helt tilfældigt via denne generator, og det blev nr. 52!
Vinderen er blevet kontaktet! :)


2 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen!
    Ville bare lige sige, at jeg elsker at følge din blog og få inspiration til både køb og egen søgning. Og btw vil du, hvis du har tid på et tidspunkt, så gad at søge på det der papir, som kan klistres/stryges and so on, på t-shirts, så man selv kan bestemme sit motiv og udskrive det. Hvis du forstår hvad jeg mener? :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. haha, jeg ved godt hvad du mener! :) det skal jeg nok få kigget på, god idé!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...