december 20, 2012

Beauty tips #2

tryk evt. på billedet for at se produkterne i en større udgave.

Her er endnu et udpluk af beauty tips til jer fundet på ebay! Håber at I fortsat stadig kan lide denne slags indlæg, og så må I endelig gerne komme med ideer til beautyprodukter! Så kan jeg sagtens tjekke, om man kan finde det billigere! :)

ghd polish serum er til dig, der ønsker mere glans og pleje i håret! Normalprisen er 239 kroner, men i linket kan findes til 62 kroner inkl. porto! Øjenskygger kan man altid bruge! De koster 40 kroner inkl. og kan fås i farverne deep mocha (830), seashell (803), golden sunset (820), violet petal (501), brushed suede (815) og morning light (805). Jeg faldt i min søgen over denne mascara fra covergirl lash exact,  der normalvis koster omkring 50 kroner, men i linket koster den 34 kroner inkl. porto. Læbestifterne er fra populære Jane Iredale og koster 155 i linket (fra England) Eight hour cream fra Elizabeth Arden koster omkring 170 kroner normalvis, men her 58 kroner! :)

6 kommentarer:

  1. Elsker de her indlæg!!!
    Ville elsker hvis du kunne finde en meget mærk/sort læbestift i god kvalitet. Eller bare link til god kvalitet læbestift i mange farver ;) <3

    Ps. Elsker din blog!!

    /C

    SvarSlet
    Svar
    1. Åårh det er jeg glad for at høre! :) Mange, mange tak!
      Uha, det skal jeg huske. Tak for ideerne!

      Slet
  2. Det her er mine nye yndlings indlæg, wuhu haha :) God jul!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er jeg glad for at høre! Du må også have en god jul! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...