december 22, 2012

Dreamy shoes



Begge er fra England!
Jeg synes, at det første par sko er SÅ fine, jeg mener!! Det er bare LIGE præcis sådan nogle sko, som jeg går og mangler! Og så kan man da ikke lade være med at se, hvor billige de er. 239 kroner, come on? Jeg har haft et godt øje til dem i laang tid, men desværre (og selvfølgelig!!) ikke i min størrelse! :-( Normalt plejer jeg at sige, at det er skæbnen, at vi ikke skal være sammen, men nej... det her er bare dårlig karma, for jeg kan mærke den gode kemi mellem os!? Ha ha, ååh. Man kan kun få dem i størrelse 7 & 8, men jeg har fundet et dyrere link her (252 kroner), hvor en størrelse 6 også kan købes. Hvis I bruger de størrelser, så køøøb skoene!

3 kommentarer:

  1. De er bare så fine! Jeg elsker detaljerne ved skaftet på det øverste par støvler :D

    SvarSlet
  2. Eller du går ind i Deichmann og køber nogle der ligene nummer et på en prik! http://www.facebook.com/pages/E-l-i-t-e/286612364777684

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...