december 05, 2012

Waaaaanties


JA! JA! JA!!! Dette er netop grunden til, at jeg knuselsker eBay! Klokken er halv to om natten, og selvom jeg burde sove (skole i morgen/dag), kan jeg ikke lade være med at sidde oppe for at finde ebay-ting og forprogrammere til jer! Det er simpelthen så fantastisk, hvad man dog kan finde på ebay. Jakken er fuldstændig gennemført med vingerne og de fantastiske lynlås! Der er virkelig ingen grænser for fantasien, når det kommer til ebay, og jeg er virkelig fan! Det bliver ikke en jakke, som jeg kommer til at købe, men det er da bare fedt, at man kan finde så specielle designs! Kun til at blive glad af - eller også er jeg bare superovertræt!? ;)

5 kommentarer:

  1. ih hvor hyggeligt :-D den er virkelig cool den jakke! elsker din blog, stort skulderklap herfra :-)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er ligeså fed som stylingen af modellen! Elsker det gennemførte look! :)
      Mange tak for de fine ord! Glad for at du følger med :)

      Slet
  2. Åh gud er lige blevet forelsket!!!
    Alt for fed blog du har. Du er grunden til jeg bruger for mange penge hahah, men det er helt ok!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha hvor er du sjov! :)
      Tro mig, jeg hader også mig selv for denne blog. Har ABSOLUT ikke kunnet holde mig tilbage på det seneste. Har bare købt og købt og købt! :P

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...